Lebara logo
菜单键

1 April 2008

Netherlands 50% Free

Met Lebara altijd 50% gratis beltegoed.
Amsterdam, April 2008.
Lebara Mobile geeft vanaf vandaag bij iedere opwaardering maar liefst 50% extra beltegoed aan klanten. Iedere klant ontvangt bij een opwaardeerkaart van €10 direct 5 euro gratis en bij elke €20 opwaardeerkaart direct 10 euro gratis.
Met andere woorden: Lebara zorgt dat klanten letterlijk uren gratis kunnen bellen met familie en vrienden in het buitenland.
Mobiel prepaid bellen nu goedkoper dan ooit.
Bellen met Lebara Mobile is bellen naar het buitenland met de beste kwaliteit voor de laagste tarieven, Ook met het nationale en sms tarief hoort Lebara Mobile tot de goedkoopste aanbieders in Nederland.
Bovendien geeft Lebara Mobile vanaf nu bij iedere opwaardering 50% beltegoed gratis weg, waardoor iedere klant nu nog goedkoper kan bellen en sms-en.
10 Minuten naar Polen bellen voor 70 cent!
Met de nieuwe prijzen van Lebara Mobile kost 10 minuten naar Polen bellen vanaf vandaag niet meer dan 70 cent!! Bellen binnen Nederland kost vanaf vandaag maar 12 cent per minuut en een sms versturen nog maar 6 cent.
Ook nog eens extra beltegoed bij simkaart.
Voor nieuwe klanten is bellen met Lebara helemaal feest. Ze krijgen bij aanschaf van een nieuwe Lebara Mobile simkaart maximaal 15 euro extra beltegoed: 7,50 direct bij aanschaf en 7,50 na het invullen van naam en adres op de website www.lebara.nl Dat is dus bovenop het extra beltegoed bij een opwaardeerkaart.
Leraba Mobile: een paar cijfers en feiten.
Lebara is een internationale mobile virtual network operator (MVNO). In Europa actief in de volgende 7 landen: Nederland, Noorwegen, Denemarken, Zweden, Spanje, Zwitserland en de UK. Lebara is sinds 2001 actief in de competitieve Europese telecommarkt en is inmiddels uitgegroeid tot een bedrijf met meer dan 750.000 klanten. Lebara wil voor die klanten door middel van van telecomdiensten de afstand tussen familie, vrienden en collega’s laten vervagen.
In 2006 eindigde Lebara in een onderzoek van de Sunday Times als het op drie na snelst groeiende MKB-bedrijf in het Verenigd Koninkrijk.
In Nederland biedt Lebara via Lebara Mobile de techniek, de kwaliteit en het voordeel van uitstekend en voordelig mobiel bellen naar het buitenland. Gebruikers van de diensten van Lebara Mobile zijn vooral etnische groepen, tijdelijke buitenlandse werknemers, internationale studenten en expats. Lebara Mobile maakt in Nederland gebruik van het hoogwaardige KPN-netwerk en heeft een sterke distributie van meer dan 10.000
Tel: + 31 (0)20 695 65 00 | Fax: + 31 (0)20 693 74 87 | Web: www.lebara.com
Lebara BV | Entrada 111 | 1096 EA Amsterdam | Holland | company reg: 34298812
verkooppunten, zoals Albert Heijn, Belcompany, Shell, The Phonehouse en Postkantoren. Door het ontwikkelen en onderhouden van sterke relaties met ditributeurs is Lebara in staat om kwaliteit en service te leveren tegen zeer concurrerende tarieven.
Noot van de redactie
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Roderick Roth, marketing manager
Lebara Mobile.:
Lebara B.V. PoSTBUS 267 1110 AG Diemen Nederland